Scroll naar beneden om de product tour te starten





Inkopen van goederen

op een eenvoudige manier


Om de doelstellingen van uw onderneming te bereiken heeft u werknemers aangenomen. Maar om hun werk goed te kunnen doen, hebben ze vaak spullen nodig.
Dit kunnen, bijvoorbeeld, productiegoederen zijn (direct procurement) of een telefoon, een bureau, een pen en papier. (indirect procurement)

app21 is de gebruiksvriendelijke inkoopapplicatie voor uw werknemers. Ze loggen in, bladeren door de catalogi en het winkelwagentje vullen met de producten die ze nodig hebben.

Omgaan met processen

als nooit tevoren


Processen rondom logistiek waarbij verschillende delen van een organisatie een handeling moeten uitvoeren kunt u eenvoudig en flexibel met app21 inregelen.

Een verzoek goedkeuren

binnen twee klikken


Het vragen ​​om een bevestiging is easy, automatic & smart. Voeg enkele autorisatie regels toe en elk verzoek wordt hier automatisch aan gespiegeld voordat een order gemarkeerd wordt om te verwerken.

In app21 wordt een goedkeuring behandeld als een taak, welke toegewezen wordt aan een persoon of een groep. Hierna is het een kwestie van beoordelen en voltooien.


Afhandelen van een order

slim en eenvoudig


Een goedgekeurde aanvraag moet afgehandeld worden. Deze stap kan slim en automatisch worden gedaan, of handmatig door één van uw inkoopmanagers.

De gebruiksvriendelijke orderverwerkingsmodule in app21 bevat alle benodigde functionaliteit voor slim inkopen en/of leveren vanuit uw magazijn.

Asset management

centralisatie en optimaal inzicht


Welke assets zijn momenteel op naam van mijn werknemer geregistreerd? Welke assets bevinden zich in het magazijn? Antwoorden wilt u graag weten!

Beheer uw assets met de app21 inventory module. Wij helpen u met automatische interne track & trace van ontvangen goederen.

Met de inventory module kunt u eenvoudig centraal inkopen en decentraal uitleveren.






Warehousing

garandeert snelle levertijden


Via de warehousing-module verkrijgt u realtime inzicht in de voorraadposities van goederen in uw magazijnen en die van uw leveranciers.

Met app21 levert u artikeeln direct uit voorraad; stelt u voorraadlimiten in en integreert u naadloos met de magazijnen van uw leveranciers.

Klanten

uw topzorg


app21 als verkoopplatform denkt met u en uw klanten mee.

Met app21 stelt u productcatalogi samen en koppelt u deze met uw klanten.

Leveranciers

uw beste aanbod


Via app21 heeft u snel & overzichtelijk inzicht in beschikbaarheid en prijs van producten bij uw leveranciers. Dit maakt het eenvoudiger om een bestelling bij uw leverancier te plaatsen; en dat scheelt u tijd.
U wilt ook een transparante relatie met uw leveranciers; daarom geeft app21 u meer inzicht in de feiten & cijfers rondom een bestelling.


Het grote voordeel

van het aansluiten van uw klanten / leveranciers op het app21 platform


Zij kunnen dan ook profiteren van alle app21 functionaliteit, en zelfs app21 gebruiken als hun inkoop- en/of verkoop-platform.

We hoeven u niet uit te leggen dat het realiseren van structuur in het gehele purchase-to-pay proces, bij zowel uw organisatie als bij uw leveranciers, geld bespaart en gemak biedt.